maanantai 15. joulukuuta 2014

" *Tiesitkö, että ihmiset jotka ilmaisevat suurta ystävällisyyttä joutuvat usein kokemaan huonoa kohtelua toisten taholta.
*Tiesitkö, että he, jotka huolehtivat... toisista kaiken aikaa ovat niitä, jotka itse tarvitsisivat huolenpitoa eniten.
*Tiesitkö että kolme vaikeinta sanaa ovat: rakastan sinua, olen pahoillani ja auta minua?
Joskus kun ihminen näyttää päällepäin onnelliselta, sinun täytyy katsoa hänen hymynsä taakse ja nähdä miten paljon tuskaa onkaan hänen sisimmässään.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

En tiennyt.Mutta nyt jo tiedän.

Liika kiltteys ja avuliaisuus on koitunut jollain tavalla rasitteekseni. Olen tuntenut itseni hyväksikäytetyksi, raiskatuksi. Olen masentunut ja uupunut.

Onneksi olen saanut myös hyvää vastakaikua ja pysyviä syviä/hyviä ystävyyssuhteita. Heiltä jotka ovat yhtä tunneherkkiä ja haavoittuvia.

Make Vee.